My Lady Story

Delar av mitt liv

måndag, december 12, 2005

Sista veckan

Det här är sista veckan i skolan, eller åtminstone sista veckan då vi har riktiga lektioner.. Idag har jag haft min sista lektion Matte BC. Ska dock göra en muntlig komplettering på onsdag, eftersom jag inte kunde medverka i fredags.. Hörde dock att en person i mattegruppen hade varit en riktig bitch mot en annan och dumförklarat henne totalt. Tur att inte jag var med, då hade hon säkert dumförklarat mig också..
Träffade A, Sa & Sh innan min lektion.. De hade inte märkt att jag varit så full som jag var i lördags.. Tur det! Men jag hade tydligen bara varit på Platå i 5 minuter. 20 kr minuten alltså.. Inte alls bra för min ekonomi.. Well! Det bjuder jag på.

Imorgon ska vi fika på historian, så jag ska baka en kaka ikväll.. Har inte riktigt bestämt vilken sort än. Men jag funderar på en mjuk pepparkaka. Mycket gott enligt mig. Speciellt smeten.