My Lady Story

Delar av mitt liv

fredag, december 09, 2005

Morgon och kväll

Den här dagen började inte på det mest trevliga sett. Snoozade många gånger, och bestämde mig för att bara äta en snabb frukost och sen ha myskläder på mig på matteprovet. Gick upp, började äta frukost, och helt plötsligt var mina armar helt avdomnade och jag kände mig yr och illamående. Sprang till toaletten, men fick inte upp någonting.. Ropade på mamma, som blev oroligare än mig.. La mig sen på sängen och bad mamma att ringa till Folkuniversitet för att sjukanmäla mig.. Men yr och förvirrad som jag är kommer jag inte på vad lärarkandidaten vi har för tillfället heter, och säger fel namn till mamma.. Men jag tror att personen hon pratade med förstod vem hon menade.
Det hela känns som en jättedålig bortförklaring för att missa ett prov, men tro mig, det är det inte! Det enda jag vill just nu är att få G i Matte B.. Får helt enkelt dra min snyfthistoria på måndag innan det andra muntliga provet.. Hoppas verkligen att jag kan göra någonting åt det!

Idag är det julfest på jobbet, och jag ska jobba kvällspasset innan festen.. Alltså måste jag klä upp mig redan nu. Lite tråkigt kanske, då känns det inte lika roligt. Men snygg på jobbet är ju aldrig en nackdel. Inte för att jag brukar vara ful ;)