My Lady Story

Delar av mitt liv

söndag, december 11, 2005

Oops i did it again

Idag irriterar jag mig på:
- Mig själv för att jag inte åt mat innan jag började dricka igår. Visst, Anna bjöd på supergod plockmat i form av oliver, grönsaksstavar, ost och kex o.s.v. Men det blir man inte speciellt mätt på.. Resultatet visade sig i att jag blev full som en kastrull. Minnesluckor som heter duga. Jag förstår inte varför jag har börjat få det på sistone? Det låter så otroligt fjortis att säga att man inte minns någonting, men det är på allvar jag säger det. Har inte direkt ändrat mitt sätt att dricka på till det sämre, så jag förstår inte varför det blir som det blir..
En sak som är säker är att det blir alkoholfritt för min del på SimpFest nästa vecka.

Känns väldigt klyshigt att säga såhär "dagen efter", men det känns så töntigt att bli sådär full, och inte fatta varför.