My Lady Story

Delar av mitt liv

tisdag, december 06, 2005

Nähäpp

Ikväll var det visst inget Sex and the City på trean klockan 12. Undra varför? Det har blivit en fin liten tradition att avsluta dagen med att se ett avsnitt av en av världens bästa tv-serier. Nu ligger hoppet på att jag får boxen i julklapp. Men mamma såg väldigt tveksam ut när jag sa att jag önskade mig den, så jag får väl inte hoppas för mycket. Jag hoppas inte heller på väskan från Friis & Co, eftersom hon inte har frågat var man kan köpa den och exakt vilken det är.. Jag har sagt det till henne en gång, men jag tvivlar på att hon la det på minnet. Ganska irriterande att hon ignorerar de önskningar som enligt henne är onödiga grejer.
Well well, julen är ju trots allt till för gemenskapen. Haha.
Igår blev det förövrigt bestämt att vi ska fira jul hos min bror M, hans fru M och deras barn. Även fru Ms föräldrar kommer ner och hälsar på från Norrland. Är inte säker på ifall Ms syster M ska vara med också. Det vore i alla fall ett sant nöje. En riktigt stor julmiddag och många presenter. En fröjdesam jul helt enkelt.