My Lady Story

Delar av mitt liv

torsdag, december 01, 2005

Den slutgiltiga önskelistan

Nu har jag satt upp min slutgiltiga önskelista på kylskåpsdörren. Eller, slutgiltig blir den väl aldrig, men åtminstone för kanske 2 veckor fram i tiden. Man kommer alltid på saker i efterhand, och då är jag så fiffig så jag har lämnat plats, så att jag kan skriva till dem. Annars är det ju bara att ta ett nytt pappet och sätta under, men det känns lite too much.
Listan ser i alla fall ut såhär nu:
- Sex and the city-boxen
- Väska från Friis & Co
- Sigur Ros - Takk
- iPod Nano 4 GB
eller
-iPod 30 GB
- Presentkort på Make Up Store
- Webcam
- Harry Potter och halvblodsprinsen
- Narniaböckerna

Naturligtvis förväntar jag mig inte allt som står ovan, men eftersom jag har sju syskon, måste också de ha någonting att välja på, eller inspireras av. Mamma och pappa brukar stå för de lite mer kostsamma sakerna. Jag tror dock inte att jag får en ny iPod i år, men man kan ju alltid hoppas!
Jag önskar att mina föräldrar och syskon vore lika förtjusta i att skriva listor som jag är. Just nu har jag ingen aning om vad de önskar sig.. Skulle helst börja shoppa julklappar så snart som möjligt.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Dags att skriva önskelista ja. En Ipod nano vill jag också ha :)
Testat wishlistr.se? Då kan du sprida dina önskningar till flera o kanske få allt på din lista ;)

02 december, 2005 13:20  
Blogger Emelie said...

Tack för tipset, ska kolla upp det :)

02 december, 2005 23:47  

Skicka en kommentar

<< Home