My Lady Story

Delar av mitt liv

söndag, november 27, 2005

Julklapp

Det börjar nog bli dags att skriva en ordentlig önskelista snart. Jag skriver jämt listor över saker jag vill ha och prickar av när jag köpt/fått det. Men en önskelista till jul måste vara lite mer smart uttänkt. Några lite dyrare saker utblandat med bra saker som är lite mindre dyra, och bara saker som är väldigt specifika. Jag skriver aldrig "kläder" som en sak jag önskar mig. Undra vad man skulle få då?
Har inte riktigt tänkt ut hela min önskelista än.. Men de saker jag hittills önskar mig är:
- Sex and the city-boxen
- Väska från Friis & Co

- Sigur Ros - Takk
- iPod Nano eller iPod 30 GB
- Presentkort på Make Up Store (En riktig hit som jag fick förra året)
- Presentkort på H&M och andra nödvändiga affärer

Den tåls att tänkas på!