My Lady Story

Delar av mitt liv

måndag, januari 30, 2006

Utmaning

Jag fick följande utmaning av Mjukispolacken:
Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar.

  • Jag stör ihjäl mig på folk som stavar dåligt och använder ord på fel sätt. Använder man "dels" på fel sätt blir jag extra irriterad.
  • Jag hatar när någon sätter sig bredvid mig på bussen. Jag försöker jämt se arg eller upptagen ut för att ingen ska sätta sig bredvid mig. Det brukar oftast fungera bra.
  • Jag har en förkärlek till fina papperspåsar, och hatar fula tråkiga plastpåsar. Speciellt Indiskas prassliga påsar. H&M och Lindex har väl inte direkt de roligaste påsarna heller.
  • Ni vill inte träffa mig i trafiken eftersom min stubin är oerhört kort just i bilen. Kan sitta och skrika och få jättehögt blodtryck av att andra kör på, enligt mig, fel sätt. Att det finns passagerare i bilen avskräcker mig tyvärr inte från att bli arg.
  • När jag var yngre, ungefär 13-14 år, spelade jag väldigt mycket Quake. Fortsatte inte riktigt lika mycket när Quake II kom eftersom de roliga motorsågsmonstrena inte var kvar. Spelade helst med Prodigy som bakgrundsmusik.

Jag väljer att utmana följande personer: Karin, Mattias, Dansk, Mike och Lisa (Jag vill hemskt gärna ha adressen till din hemliga blogg)!

5 Comments:

Blogger mikebike said...

Hej em!
Längesedan jag hörde av dig och såg av en slump att du utmanat mig.

jag antog utmaningen och har lagt ut min lista.

have a nice one och hör av dig

31 januari, 2006 21:49  
Blogger Emelie said...

Länge sen jag hörde av dig också, Mike! Du kanske har glömt att svara på mitt senaste mail? :)

31 januari, 2006 21:59  
Blogger Mjukispolacken said...

Du verkar nästan vara lite skitso. Du samlar på plastpåsar men under ytan gömmer sig ett riktigt monster ;)

01 februari, 2006 21:00  
Blogger Emelie said...

Haha, what? Jag har bara lite kort stubin ;)

01 februari, 2006 22:32  
Blogger mikebike said...

hmmm jag letade igenom min inbox men hittade inget jag inte svarat på. kan det ha kommit bort på cyberrymden postkontor?

skicka gärna igen

02 februari, 2006 15:34  

Skicka en kommentar

<< Home