My Lady Story

Delar av mitt liv

måndag, januari 23, 2006

iPod Nano

Igår beställde jag äntligen min iPod Nano. Det blev en vit på 4 GB.
Bestämde mig till slut för att gravera in "The silence will be broken" som Viktor tipsade mig om. Det var snyggt på något sätt. Kändes enkelt och bra.
Det stod att den vanligtvis skulle levereras inom 3 dagar, så jag väntar med spänning.
Jag har dock inte bestämt mig ifall jag ska "installera" den på min iBook eller min PC. Har mest musik i PCn, men jag vill ju ha musiken från Macen också. Tyvärr kan inte min PC läsa DVD-skivor, annars hade det varit det mest ultimata att bränna musiken från Macen på några sånna skivor. Och att bränna över all musik från Macen till CD-R-skivor skulle ta allt för lång tid och kräva jättemånga skivor. Får se hur jag gör..

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

varför inte bara föra över musiken via nätverk?!?!!?!?

23 januari, 2006 20:28  
Blogger Emelie said...

jonas: huuuur?

23 januari, 2006 23:23  
Anonymous Anonym said...

läs någon guide någonstans, lär finnas (även på svenska)

24 januari, 2006 18:43  
Blogger Emelie said...

orka @ lol

24 januari, 2006 22:49  

Skicka en kommentar

<< Home