My Lady Story

Delar av mitt liv

torsdag, mars 23, 2006

Tsoooolen

Det är otroligt vad lite sol kan göra med ens humör. Har varit skoltrött och uttråkad och lite halvnere på sistone. Men så fort solen tittar fram blir jag motiverad till att göra saker igen. Tack!

Idag ska jag rensa och städa min garderob, städa bland alla mina tidningar och böcker nedanför sängen och börja packa ner lite saker i mina nyinköpta lådor. För nu tusan, nu ska jag äntligen renovera i mitt rum. Det skriker IKEA-tonåring, och jag känner mig inte riktigt som en tonåring längre.
Problemet är dock att jag har minst hundra olika inredningstankar i huvudet. Jag kan aldrig bestämma mig.
En sak som är säker, är att det ska bli mjukare färger än de jag har nu. Mina garderobsluckor är målade i tre olika skrikiga röda nyanser. Inte undra på att jag känner mig irriterad ofta.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

TSOOOLEN! det var tider det

23 mars, 2006 13:51  
Blogger Emelie said...

yeah, jag tittade på bilder från den tiden igår.. den när anders ser ut som en hund.. hihi.

23 mars, 2006 15:22  

Skicka en kommentar

<< Home