My Lady Story

Delar av mitt liv

måndag, februari 20, 2006

I love shoes

I fredags fick jag och M lite tid över innan vi skulle till jobbet, så vi bestämde oss för att gå in på Indiska och Din Sko/Nilson för att titta lite. På Indiska hittade jag ett par jättesöta örhängen i guld och trä, runda med små kulor på. Kunde inte motstå att köpa dem, trots min taskiga ekonomi. När de kostade 39,50 kr, kändes det dessutom inte som ett jättetungt beslut.

På Din Sko/Nilson hittade jag dock X antal skor jag ville ha. Det är något speciellt med vårskor. De är så små och söta och kostar inte lika mycket som ett par stövlar. Jag vill ha så många som möjligt, för så lite pengar som möjligt.
Hittade ett par kilklacksskor i trä och med remmar i brunt skinn. Lite som ett par Michael Kors, fast med kilklack istället. Hur fina som helst. Så jag slog till. 380 kr. Inte heller det speciellt farligt, för ett par skor åtminstone.
Min ekonomi mår dock lite sämre nu. Det där med impulsshopping är definitivt min svaga sida.

1 Comments:

Blogger Emelie said...

Mycket tråkigare för min del! :)

20 februari, 2006 17:13  

Skicka en kommentar

<< Home