My Lady Story

Delar av mitt liv

torsdag, februari 23, 2006

Hjälp

Det här med kärleksrelationer stressar skiten ur mig. Jag klarar inte av det. Jag blir helt nojig, kallsvettig och analyserar allting hela tiden. Vill jag det här? Varför gör han så? Vad händer nu? Varför ringer han inte? Hur menar han när han säger så? Hur ska jag göra? Ska jag försöka?

Jag får kalla fötter så fort någonting sånt här händer. Förrutom när jag faller för de sanna svinen, the bad guys. Då vill jag mer än gärna ha en relation, jag analyserar naturligtvis allting fortfarande, men när han är så distanserad, då lockar det plötsligt. JAG FÖRSTÅR INTE?!

Har det här någonting med barndomen att göra? Finns det några teorier till varför man är så jävla rädd för att bli älskad?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

man är inte rädd för att bli älskad, man är rädd för att den som älskar en, ska sluta med det..

24 februari, 2006 21:20  
Blogger Emelie said...

I grund och botten är det väl så.. Men jag blir livrädd så fort det verkar som om någon tycker om mig och bryr sig om mig..

24 februari, 2006 22:10  
Blogger Lungan said...

jag är också sådär. osäker på allt och ska analysera sönder.. vi kan ju bilda klubb.
en del kanske bara är födda rädda för kärleken?

hoppas det går bra för dig iaf.. =)

28 februari, 2006 00:35  

Skicka en kommentar

<< Home