My Lady Story

Delar av mitt liv

tisdag, december 20, 2005

Äntligen

Idag är det sista dagen på jobbet för mig, åtminstone det här året. Behöver jag berätta hur underbart det känns?
Imorgon är det avslutning på Folkuniversitetet, vilket känns lite vemodigt. Får ju som sagt inte gå kvar där nästa termin, utan tvingas byta till Info Komp istället. Jag tror dock det blir lättare att plugga upp mina betyg där, men jag kommer sakna människorna på Folkuniversitetet. Speciellt Anna och Sanna! Vi kommer ju hålla kontakten ändå, men det är kul att träffa personer man tycker om varenda dag. Det är en trygghet.

Jag förstår inte vad som har hänt med mig.. Jag har bara en enda julklapp kvar att köpa! Alla andra år brukar jag stressa runt den 22:a och köpa alla julklappar. Nu är det bara en kvar. Skulle ha kunnat köpt den igår, om det inte var för att jag shoppade julklappar med personen jag skulle köpa den till. Köper den antingen idag, innan jobbet, eller imorrn. Tror det blir imorrn, för jag har inte så stor marginal innan jobbet, och jag kommer nog inte kunna gå så fort eftersom det är svinhalt ute.

Well, off to work!

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Då kan du kanske ta hand om de 2 jag har kvar? ;)

Är inte dagen slut snart?
*undrar irriterat*

Ha en bra kväll!

20 december, 2005 15:54  
Blogger Emelie said...

Never ever! Jag gillar inte att handla saker under press! Men jag kan ju alltid ge tips på saker att köpa, om du saknar inspiration?

20 december, 2005 22:55  
Anonymous Anonym said...

Behöver en till mamma..... *seglar på med hundögon*

21 december, 2005 09:40  
Anonymous Anonym said...

Nu kan jag inte stava heller... *sneglar* skulle det så klart vara.. seglar gör man på vattnet, och helst på sommaren.. surfa kan man med göra - men det kan man även på nätet.
*poff*

21 december, 2005 09:41  
Blogger Emelie said...

jobov: vad ska du med en extra mamma till?

21 december, 2005 22:50  
Anonymous Anonym said...

Men Gaaah...
En julklappis så klart!!

duger greit med EN mamma..
men hon behöver många julklappar ;)

22 december, 2005 09:36  
Blogger Emelie said...

jobov: haha, jag skämtade bara ju. saker som alltid går hem hos mammor är presentkort på massage, fotvård, spa-produkter o.s.v.

22 december, 2005 12:29  
Anonymous Anonym said...

Mmmm.. skulle haft en peronlig shopper till julklappar med.
och så en egen för mina kläder.. och så kanske en annan för elektronikprodukter..

och så en som kan betala allt ;)

Sista dagen på jobbet nu - känns bra.. men tiden går så långsamt

22 december, 2005 14:10  

Skicka en kommentar

<< Home