My Lady Story

Delar av mitt liv

lördag, januari 07, 2006

It's all gone Pete Tong

Har varit inne på techno och house rätt länge nu. Inte såndär skittechno som finniga tonårspojkar med moppe och för mycket snus innanför läppen lyssnar på, utan RIKTIG techno. Vet inte riktigt hur man ska förklara skillnaden, men det är i alla fall en väsentlig skillnad.
Min vän D, som för tillfället befinner sig i Australien(den jäveln), och jag peppade hela hösten på filmmusiken till It's all gone Pete Tong. Filmen fanns tyvärr inte att hyra eller köpa, och precis innan D åkte till Australien fick han tag på den på nätet, men vi hann aldrig se den.
Nu ska äntligen filmen komma ut på DVD, och jag har förbokat den. Soundtracket är lovely. Brände ner det, och en massa annan house och techno, till M som ska ha födelsedagsfest imorgon. Det blir brudar i klänningar, plockmat, vin och techno. Vilken kombination! Kan inte bli annat än succé..

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

den filmen har jag också peppat på, även fast jag glömde bort att kolla upp den... dåligt.

07 januari, 2006 23:27  
Anonymous Anonym said...

Ja... det har varit lite dåligt med inlägg här på senare tid.

Såg en väldigt dålig film igår på 4:an. En Armagedon-ripp off.
"Deep Impact" hur kan man göra nått sånt?

Lycka till med filmen och på festen.

09 januari, 2006 12:03  
Blogger Emelie said...

du får låna den av mig nån gång, jonas!

jobov: jag såg slutet på den tror jag.. den verkade asdålig. alla hjältarna dog ju.
festen blev lyckad, och filmen kommer förhoppningsvis i veckan :)

09 januari, 2006 22:53  

Skicka en kommentar

<< Home