My Lady Story

Delar av mitt liv

söndag, januari 15, 2006

Shopping

Gjorde min första beställning ever på HM.com alldeles nyss. Har kollat i katalogen som kom i veckan, och bestämt mig för dessa köp:
- Svarta cityshorts, 198 kr.
- Stora solglasögon á la 60-tal, 59,50 kr.
- Vit mönstrad trekants-bikinibh, 98 kr.
- Vita mönstrade bikinitrosor tillhörandes bhn, 98 kr.

Är väldigt nöjd med mina inköp. Börjar samla till en vår/sommar-garderob nu, eftersom jag inte vet hur det kommer stå till med min ekonomi om några månader. Eller nej, jag gör det för att jag helt enkelt inte kan vänta på att få köpa nya kläder. Är dessutom jättetrött på alla vinterkläder nu, och längtar till våren.
Fast ifall jag fick bo uppe i fjällen skulle jag inte ha nåt emot vinterkläder. Men nu är så inte fallet, och då längtar jag till soligare väder.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja det är väl så.. Befinner man sig i fjällen så fungerar det superbra med svarta kläder med kanske nån liten färgklick nånstans. Det blir bra brytning mot den knallvita snön.. Men annars.. Senast igår tänkte jag på om det bara är jag som går omkring i tråkiga svarta kläder.. så att man knappt märks mot den lika grå o tråkiga bakgrunden här i Linköping. Så det blir badmode nu då? ;) Har funderat p åatt sticka o utforska badhuset faktiskt.

16 januari, 2006 13:34  
Blogger Emelie said...

Jobov: Nej, det är du nog inte ensam om..
Uhh, jag hatar badhuset faktiskt. Men jag tyckte om det när jag var liten.

16 januari, 2006 17:08  

Skicka en kommentar

<< Home