My Lady Story

Delar av mitt liv

söndag, januari 15, 2006

Vit helg

Den här helgen har jag inte druckit en droppe alkohol, och det har varit underbart!
Underbart eftersom jag sluppit bakfyllan från helvetet som jag drabbats av de senaste helgerna. Huvudvärken har jag dock inte sluppit undan, men det tror jag beror på att jag dricker för lite vatten, eller så överanstränger jag ögonen.. Ingen aning!

Fredagen spenderades först hemma hos S tillsammans med henne, I, J och L. Vi åt tapas, dansade till Black Eyed Peas för många gånger och skvallrade. Sen drog vi vidare till Platens. Alldeles för tidigt visade det sig, då vi var nästan först där. Men vi kunde lika gärna sitta där och prata, som hemma hos S.
Underhållningen för kvällen stod en viss tjej A för. Mer patetisk människa får man tyvärr leta efter. Hon skrek högt och ljudligt om sitt "gräs" och undrade om vi ville ha en spliff. Hon välte stolar och trodde att hennes syster hade snott hennes "pök". Pöket visade sig vara S, som inte är lagd åt det hållet. Sen rökte hon på på toaletten, och följde efter I hela kvällen. Till sist fick I och L låtsas vara tillsammans, så att bruden skulle förstå att hon skulle hålla sig borta.

Åkte sen hem tillsammans med P, som bor i närheten av mig. Han visade sig dock ha glömt nycklarna i stan, och snäll som jag är lät jag honom sova hos mig. Vi lyssnade på musik och tittade på kort till klockan 6 på morgonen. Precis innan vi ska somna varnar han mig för att han ibland kan ha öppna ögon när han sover. Läskigt värre, men han pratade bara i sömnen och snarkade lite lätt, så jag slapp bli chockad.

På morgonen, runt klockan 12, kollade vi på "It's all gone Pete Tong", som jag fick hem i veckan. Bra film! Ska se om den med M nån gång snart.

Igår, lördag, slappade jag hela dagen fram till klockan 8, då jag åkte in till S och tittade på OC tillsammans med henne och J. Hur skönt som helst att bara ta det lugnt!