My Lady Story

Delar av mitt liv

måndag, februari 13, 2006

Love is in the air

Imorgon är det Alla hjärtans dag. Den dagen betyder ungefär noll för mig. Min gamla fling J fyller år då, men annars betyder det inte speciellt mycket mer. Jag förvandlas för det mesta till en äkta bitterfitta och ägnar dagen åt att tycka synd om mig själv för att jag inte haft pojkvän på skitlänge.
Men imorgon har jag ändå lite hopp i mig. Det är lite kärlek i luften på nåt sätt och det känns som om ljusare tider är på väg. Min magkänsla säger mig det i alla fall, men jag antar att jag får äta upp det ganska snart.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så hur blev dagen till sist då?
Hoppas den blev iaf lite bra! och nu är det ett år kvar till nästa så man slipper tänka på det ;)

15 februari, 2006 09:12  
Blogger Emelie said...

Den blev helt okej. Sockerchocken var nog inte långt bort. Fick godis, bakelser, mer godis, gelehjärtan och tårta av mamma och pappa.
Hur blev din dag? Länge sen du skrev nåt här förresten!

15 februari, 2006 15:06  
Anonymous Anonym said...

ja jag vet.. men läser den dagligen skarru veta ;)
dags att läsa nästa inlägg nu med. Jag gjorde en sån här..

http://www.alvsjo.com/bilder/zulaika.jpg

formad som ett hjärta och med jordgubbar runt.. Mums va gott. hade lite ont i magen av all mat o sånt på kvällen.. men idag är det bra.

15 februari, 2006 16:32  
Blogger Emelie said...

Oj! Vad seriöst att göra värsta tårtan. Det lät dock väldigt gott!

15 februari, 2006 16:43  

Skicka en kommentar

<< Home