My Lady Story

Delar av mitt liv

fredag, december 23, 2005

Overkligt

Fick precis reda på att en av de unga tjejer som dog i en dykolycka i Thailand för en vecka sen, var en gammal vän till mig. Det känns så himla konstigt att hon är borta. Och att ingen har sagt någonting. Visserligen har jag inte träffat henne på ett tag, men vi gick samma linje på gymnasiet, bara det att hon gick året över mig, och då träffades vi ganska mycket och pratade. Sen är ju inte Linköping en så stor stad, så alla känner ju alla.
Kommer ihåg henne som en väldigt trevlig, snäll och rolig tjej. Hon pratade med alla och var alltid glad. Dessutom var hon oerhört snygg. Kommer ihåg att hon var modell för FACE när det öppnade här i stan.
Det känns verkligen helt sjukt att en så ung människa kan vara död. Borta för alltid. Hon kommer aldrig mer le och skämta på det där speciella sättet som hon gjorde.. Hon kommer aldrig mer tillbaka.
Jag fattar inte hur en människa som har hela livet framför sig, bara kan vara borta?!